Koppelpaal

Verbreding A1 Bunschoten-Hoevelaken

In opdracht van Rijkswaterstaat wordt de A1 tussen Bunschoten en knooppunt Hoevelaken verbreed van twee naar drie rijstroken in de richting van Amsterdam naar Apeldoorn. Dit moet de doorstroming van het verkeer verbeteren. De realisatie van het spoorviaduct Zielhorst is het eerste project in een reeks projecten ter verbetering van de A1. Voorbij Funderingstechniek installeert hiervoor circa 50 Verdringende Schroefpalen (VSP).

Aannemerscombinatie Van Gelder-Mobilis realiseert Verbreding zuidzijde A1 Bunschoten - Hoevelaken. In opdracht van de combinatie plaatst Voorbij Funderingstechniek bijna 50 Verdringende Schroefpalen (VSP®) met een lengte van 12 meter en een diameter van 460/560 mm. Dit gebeurt in twee fases; fase 1 in maart en fase 2 in juni.

De verbreding van de A1 tussen Bunschoten en Hoevelaken wordt, voorafgaand aan de reconstructie van de A28/A1, Knooppunt Hoevelaken en de reconstructie van de A27/A1, uitgevoerd. In de toekomst wordt binnen het project knooppunt Hoevelaken het traject Bunschoten – Hoevelaken verder verbreed om ook op de lange termijn het verkeer goed te laten doorstromen.

Stuur project door